על מה חשוב להסתכל כשבוחרים ג'ינסים לגברים?

ג'ינס כחול בסגנון קז'ואל

ג'ינסים הם בין פריטי הלבוש הפופולאריים והעל-זמניים ביותר, שקל להצמיד ולשייך לכל אירוע ולכל אאוטפיט. אלה הפרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כשמחליטים באיזה זוג להתחדש

לכל צרכן העדפות משלו, ובהתאם אליהן גם סל קניות שונה. ובכל זאת, אם נפתח ארונות בגדים של כמה גברים שונים אין ספק שנגלה ברובם מכנסי ג'ינס – ויותר מזוג אחד. בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד טרנדים ומגמות משתלבים ומשפיעים גם על אופנת הגברים. השינויים והשדרוגים באים לידי ביטוי במספר אופנים, ויוצרים דפוסים מעניינים ופריטי לבוש שכיף ליהנות מהם לאורך כל השנה. בפעם הבאה שאתם חושבים על רכישה של ג'ינסים לגברים, אלה כמה מהאלמנטים שכדאי לשים אליהם לב:

אדם לובש ג'ינס שחור
בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד טרנדים ומגמות משתלבים ומשפיעים גם על אופנת הגברים.

הגזרה – ג'ינסים לגברים בגזרה ישרה אף פעם לא יוצאים מהאופנה, אך לצד הבחירה ה"בטוחה" תוכלו למצוא ברשתות המובילות גם סקיני, ג'ינס דגמ"ח וכדומה. כך שכל גבר יכול לבחור לעצמו את הגזרה שהכי תואמת להעדפותיו, בלי להתפשר ולהתחייב לסגנון ספציפי. 

האורך – ישראל היא ללא ספק מדינה חמה, ולכן בחודשי הקיץ רבים מחפשים ג'ינסים לגברים שיכולים לצלוח בהצלחה גם את העונה הלוהטת. ברשת טוונטי פור סבן מצאנו מכנסי ג'ינס קצרים במבחר סגנונות, שתמיד נראים מצוין.

השטיפה – שטיפה מעניקה לג'ינס אופי וגוון ייחודי. חלקנו מעדיפים ג'ינסים במראה כהה ואחרים במראה בהיר יותר, והחדשות הטובות הן שניתן למצוא פריטים אופנתיים בכל גוון. גם בהקשר הזה, טוונטי פור סבן מציעה מגוון אפשרויות.

הכיסים – אי אפשר להמעיט מערכם ומחשיבותם של כיסים פונקציונליים. חלק מהג'ינסים כוללים כיסים בצדדים, אחרים כיסי צד וישנם גם ג'ינסים לגברים עם כיסי מעטפה. 

אופן הרכיסה – כפתורים, ריצ'רץ' או אולי בכלל גומי ושרוך במותן? ג'ינסים לגברים מציעים את כל האפשרויות הללו, לכם נשאר רק לבחור.

הסיומת – סיומת הג'ינס היא עניין של העדפה. חלק מהגברים מעדיפים ג'ינס עם סיומת אלסטית בעלת כיווצים, אחרים מחפשים סיומת ישרה. ג'ינסים לגברים בעלי סיומת עם כיווצים ייצמדו לרגל בחלקה התחתון, ולכן חשוב לשים דגש על הנעליים ועל ההתאמה בינן לבין הג'ינס שבחרתם.

ברשת טוונטי פור סבן תוכלו למצוא מגוון סגנונות שונים של ג'ינסים לגברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *